"A 4G hangszolgáltatást (VoLTE) használó ügyfeleink jelenleg hívásindítási és -fogadási problémákat tapasztalhatnak, szakembereink a hiba kivizsgálását és elhárítását azonnal megkezdték. Átmeneti megoldás: a készülék átállítása repülő üzemmódba, majd vissza. Köszönjük a türelmet!" - reagálta arra a számos panaszra Facebook-oldalán a Telekom, amelyek arról szóltak, hogy akadozik a cég mobilszolgáltatása.

Azt nem részletezte a szolgáltató, hogy pontosan milyen jellegű hibával szembesültek. Vélhetően csak részleges problémáról van szó az esetről beszámoló 24.hu szerint, mert nem minden ügyfel tapasztalja a fennakadást. Főként Budapestről érkeznek hibabejelentések, de van szegedi ügyfél is, aki panaszkodott.

QP | Quality Placement

Telekom: a szolgáltatás néhány óra elteltével helyreállt

A délelőtti óráktól a Telekom 4G hangszolgáltatásában (VoLTE) az ügyfelek fennakadást tapasztalhattak, a hiba a mobil hangszolgáltatás mindössze 10-15 százalékát érintette. A szakemberek azonnal megkezdték a hiba elhárítását, a szolgáltatás néhány óra múlva helyreállt - közölte délután a Magyar Telekom, amely közleményében elnézést kért az érintett ügyfelektől.