Az internet felé fordulnak a magyarok

A magyar fogyasztók 41 százaléka tájékozódik az interneten mobiltelefon vásárlása előtt, a személyes használatú elektronikai készülékeknél ez az arány 39 százalék, míg az ékszereknél csak 19 százalékot tesz ki - az adatokat a Nielsen piackutató társaság közölte pénteken az MTI-vel.
MTI, 2013. január 4. péntek, 17:26
Fotó: Napi.hu

A Nielsen 29 ezer fogyasztót kérdezett meg a föld azon 58 országában, ahol az internetellátottság elérte a 60 százalékot.

Elektromos háztartási készülékek vásárlása előtt a fogyasztók 37 százaléka tájékozódik az interneten, a háztartási felszerelési cikkeknél ez az arány 26 százalék. Mindkét esetben a második helyen álló információs forrás a televízió 22 és 24 százalékkal.

Autó vásárlása előtt a vevők 36 százaléka nézi meg a műszaki és egyéb jellemzőket az interneten, a vásárlók 20 százaléka viszont megelégszik a tévé nyújtotta információkkal.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

tarTosPista, 2013.01.04 20:19

@tarTosPista: az alá kimaradt. Pontosan: Én is teljesen az internet uralma alá kerültem. Az asszonynak pont ma nem azt mondtam, hogy mingyá dugunk, hanem azt, hogy meghekkelem. Már fáradnak az ujjaim. :-)))
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

tarTosPista, 2013.01.04 20:18

Én is teljesen az internet uralma kerültem. Az asszonynak pont ma nem azt mondtam, hogy mingyá dugunk, hanem azt, hogy meghekkelem.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html