Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A kátyúzásokon túl a múlt héten elkezdődtek az úgynevezett "nagyfelületű beavatkozások" a Hegyeshalom felé vezető oldalon a 46-os és a 48-as kilométerek között - írja a portál.

A fővárostól kifelé:

  • Március végén a 41-46. és az 54-57. kilométerek között dolgoznak.
  • Március végén, április elején indul a korábban bejelentett 14 kilométeres sávfelújítás első szakasza a 16-19. kilométerek között. Erre 4,1 milliárdot költenek.
  • Június második felétől augusztus elejétől jön a 28-40. kilométerek közötti szakasz.

A Budapest felé vezető oldalon:

  • március végétől a 60-as és a 104-es kilométerek között végeznek szakaszosan javítási munkákat,
  • április közepétől a 23-as és a 44-es km közötti szakaszt teszik rendbe.

Az is kiderült, hogy a kormány felgyorsítaná az autópálya 2x3 sávosra bővítését Budapest és Győr között. Ennek most még csak a tervezése zajlik, a befejezésnek nincs céldátuma.

Az M1-es az ország egyik legrégebbi autópályája, a fővároshoz közeli szakaszai negyven éve, azóta elavult technológiával készültek el. Bő két évtized alatt megnégyszereződött a járműforgalom. A járművek fele teherautó vagy kamion.

Korábban a közútkezelő elismerte lapunknak, hogy a végleges megoldást a burkolat teljes felújítása jelentené

MTI Fotó: Beliczay László