Íme, Lázár János nagy bejelentése: kész az új villamoshálózat

Elkészült a villamoshálózat Szeged és Hódmezővásárhely között – jelentette be a Facebook-videóban Lázár János. A fideszes parlamenti képviselő szerint a kormány és a hódmezővásárhelyiek munkájának köszönhetően most történelmet írnak.
K. Kiss Gergely, 2020. december 1. kedd, 21:39
Fotó: MTI Fotó / Illyés Tibor

Büszkén jelenthetem Hódmezővásárhely polgárainak, hogy mintegy 15 éves munkánk eredményeképpen ma este elkészült a villamoshálózat, a sín, és a hozzárendelt vezeték - fogalmazott Lázár János, aki rendkívüli bejelentést ígért egy délutáni Facebook-posztban. Elmondta azt is, hogy a Szegedi Közlekedési Társaság egyik próbavillamosa az első jármű, amivel kipróbálták az új síneket, minden érdekelt hatóság bevonásával végezték a próbautat - írja az Index.

A fideszes parlamenti képviselő részleteket is elárult: mint kiderült, Hódmezővásárhelyen belül 3,7 kilométeres szakasz épült. Az eseményt történelminek nevezte, tudomása szerint 100 éve nem adtak át az országban villamosvonalat olyan városban, ahol eddig még egyáltalán nem volt.

A teljes beruházás 80 milliárd forintba került, amelyet az Európai Unió és a magyar kormány közösen finanszírozott.

Az a célunk, hogy bebizonyítsuk a 21. század modern közlekedése a kötöttpálya lesz - húzta alá Lázár János, aki 30 perces Szegedre való bejutást és a legolcsóbb közlekedési eszközt garantálja a lakosoknak.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

LenovoR61, 2020.12.02 05:31

Igen. Tetszik. Nagy a különbség volán járat vagy akadály nélkül közlekedö járat közt. Szuper
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

mpapa, 2020.12.01 22:46

Az egész beruházást úgy adták el a kezdet kezdetén, hogy 20MrdFt-ból meglesz az egész. Használt sínekből építik, majd közben kiderült, hogy a már lerakott használt sín nem bírja évtizedeken keresztül azt a terhelést amit elterveztek. Ezért felszedték a síneket a korábban lerakott használt sínt és új sínekből újra megépítették. és villanyosítva sem lett a vonal azaz nyilt pályán dízelmotorral üzemel majd a Tramtrain.
Mindezt kb. napi 1000-1500 ingázó ember utazási komfortját javítja amit eddig is tökéletesen el lehetett látni menetrend szerinti volán járatokkal ennek a 80MrdFt-nak a töredékéből ráadásul nyereségesen, míg a vasúti üzem biztosan folyamatosan dotációra szorul majd.

Konklúzió: Ablakon kidobott pénz az egész amit értelmesebben is fel lehetett volna használni a társadalom számára ha ez lett volna a cél..
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

narancsragacs, 2020.12.01 21:48

És a fácánok hogy vannak jani ?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html