Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A főváros közigazgatási reformja 2019-ben jöhet el, azt a kormány is támogatja. Kétséges viszont, hogy maga Tarlós István részt vesz-e ebben, mert mint a Magyar Nemzetnek megerősítette: a következő ciklusban nem indul a főpolgármesteri posztért - ídézte a Magyar Nemzetnek adott főpolgármesteri interjút a hvg.hu.
Nekem Budapesten a város méreteihez képest túl soknak tűnik a huszonhárom kerület - mondta Tarlós. A közlekedésszervezést, a városrendezést, a parkolást, a közterület-felügyelet kezelését Tarlós szerint indokolt lenne központilag irányítani, és e tervben a kormány is városvezetés mellett áll, legalábbis ők is szeretnének egy Budapestet érintő közigazgatási reformot. A főpolgármester 2019-es hatállyal látná esélyesnek a reform megvalósítását.
A terjedelmes interjúban Tarlós István arról is beszélt, hogy megtalálták a bizonyítékot: a Demszky Gábor fémjelezte városvezetés a 4-es metró uniós támogatási szerződésében vállalta, hogy bevezeti a dugódíjat. A jelenlegi felállás szerint 2016 végéig vezetik be a dugódíjat, mégpedig "értelmezhető" területen és mértékben.
Könnyű túltolni a 100 millió forinton egy olyan közúti rakétát, mint amilyen a Porsche 911 Turbo S. A Turbo ugye mindig a minden körülmények között pokolian gyors 911-es, amit...