Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Az Audi Hungária Független Szakszervezet (AHFSZ) már sokadszorra utasította el a munkáltatói ajánlatot, a legutóbbi, keddi tárgyaláson pedig változatlan bérkövetelést adott át a cégvezetésnek.
Utóbbi viszont jelezte: béremelési ajánlata elérte a maximumot, a szakszervezet követelése pedig veszélyeztetheti a cég motorgyártásának jövőbeni darabszámait. A cégvezetés arról is beszélt: a szakszervezet által követelt béremelési csomag elfogadása esetén nem érkezhetne a járműgyártásban jelenleg futó modellek mellé újabb modell.
Ezzel lényegében már a munkavállalókat is presszionálják a kínált béremelés elfogadása érdekében, de az elhangzottak nem valós veszélyek, a cégvezetés nem is támasztotta alá azokat adatokkal - mondta Csalogány György, az AHFSZ elnökhelyettese a naplapnak. Ha a cseh vagy a lengyel egységek gazdaságosan tudnak működni az ottani magasabb bérek ellenére is, akkor miért lenne ez másként Győrben? - vetette fel a vezető. Szerinte ráadásul a győri üzem nagy vonzerejét jelenti a 25 éves tapasztalat, és a munkaidőkeret rendkívüli rugalmasságot biztosító egyéves elszámolása is. A további lépésekről szerdán dönt a sztrájkbizottság.
Múlt pénteken az Audi győri gyárában a dolgozók kétórás figyelmeztető sztrájkot tartottak, amelyben mintegy 4 ezren - lényegében a délelőttös műszakra beosztott összes munkavállaló - vettek részt. A szakszervezet és a vállalat vezetése ugyanis hónapok óta nem tud megállapodni az idei béremelésről.
Rengeteg ember nem tudja, hogy mit jelent a szavatosság és a garancia szó, azt meg, hogy melyikre mikor kell hivatkozni, pláne nem. Meddig tart, mire vonatkozik, kinek kell vállalni...
na4, 2019.01.23 13:05
1. nagy kirúgások lesznek, és jönnek a robotok, az AI (az autógyártásban amúgy is necces dolgozni)
2. Az Audi elhúz Szlovákiába. Itt van a szomszédban.
Akkor jobb lesz?