Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A diszkontok versenye - amelyben a Lidl elverte az Aldit és a Penny Marketet - után a külföldi boltláncokhoz képest sokkal több üzlettel, jellemzően kisebb alapterületű boltok ezreiből álló hálózatokat fenntartó magyar láncokat rendezték sorba a magyar vásárlók.
A magyarok a CBA-boltokban költik a legtöbbet, a második helyen áll a Coop, a harmadikon pedig a Reál. Tízből több mint négyen pedig azt mondták, máshol vásárolnak - derült ki a Napi.hu megbízásából a Pulzus Kutató által készített reprezentatív közvélemény-kutatásból. Fontos figyelembe venni a magyar boltláncok esetében egyrészt azt, hogy eltérő méretű a hálózatuk: Coop a múlt évben 4449 üzlettel rendelkezett országszerte, a CBA-hoz valamivel több mint 2 ezer bolt tartozott, a a Reál-hálózatnak pedig közel 1300 tagja volt. Másrészt, hogy sok kisebb településen nincs választék a boltokból, csak az egyik vagy másik boltlánc működtet üzletet, ez pedig befolyásolhatta a végeredményt.
A nők és a férfiak esetében is a CBA a legnépszerűbb, de vannak eltérések a kedveltségben. A nők körében népszerűbb a Coop, míg a férfiaknál minimális előnyben van a CBA és a Reál.
A legfiatalabbak több mint negyede a CBA-k kasszáiban hagyja a legtöbbet, a 40-59 évesek esetében a CBA és a Reál fej fej mellett végzett, körükben a Coop lemaradt. Utóbbi korosztály fele azt mondta, egyéb helyen vásárol.
A képzettség szerinti válaszokból az látható, hogy alapfokú végzettségűek negyede a CBA-t választja, 16-16 százalékukon "osztozik" a másik két magyar lánc. A diplomások körében pedig viszonylag kiegyenlített a helyzet: 25-25 százalékuk jár a CBA-kba és a Coopokba, a Reált pedig a 22 százalékuk választja.
A fővárosban is a CBA a "legerősebb" a Pulzus-kutatás szerint. Ez a boltánc a megyeszékhelyeken és a kisebb vidéki városokban még jobb eredményt produkált. A községekben élők 21 százaléka "CBA-s", 19 százalékuk pedig a Coop-boltokban 17 százalékuk pedig a Reál-üzletekben jár a legtöbbet.
Időről időre felröppen a hír, hogy az új autókat kötelezően fel kell majd szerelni egy baleseti adatrögzítővel, hivatalos nevén eseményadat-rögzítővel. A repülőgépek fekete dobozához...
europeer, 2020.12.19 10:23
https://trademagazin.hu/wp-content/uploads/2020/06/FMCG-Kereskedelmi-Toplista-2019_posztern.pdf
---------------------
A CCOP 4. legnagyobb bevételű bolthálózat, 2019-es bevétele 643 milliárd forint. Ez 16 milliárddal több az előző évi bevételnél. És ezeknek is sír a pofájuk, hogy szegény adófizetők, mentsetek meg!
Hogy nem sül le a vastag bőr a pofájukról...
-----
A CCOP után jön a CBA, a REÁL, majd ezek után az AUCHAN, a nagy ellenségük.