Levelet küldött mindenkinek az E.On - jobban járnak az ügyfelek

Átalakította az internetes felületét az E.On, az eddiginél áttekinthetőbbé vált az online ügyfélszolgálat.
Csernátony Csaba, 2019. szeptember 17. kedd, 08:31
Fotó: Reuters

Az E.On áram- és gázszolgáltató a napokban emailben mutatta be minden érintett ügyfelének az új internetes felületét.

Az új online rendszerbe való belépés után a fő üzenet, hogy van-e éppen befizetendő számla. "Az összes számláját befizette a kiválasztott felhasználó azonosítóhoz (partnerszámhoz), köszönjük!" - a képernyő közepén ez az az üzenet állt az egyik előfizetőnél, miután belépett az új felületre.

Áttekinthető és könnyen kezelhető a rendszer: nincs bonyolult, sokfelé mutató menü, csak a legfontosabbak (ügyintézés, diktálás, számlázás) érhetőek el egy kattintással, emellett nagy színes szövegdobozok segítik az eligazodást. A számlabefizetés mellett néhány kattintással le lehet csekkolni az egyenleget vagy igazolás is kérhető a befizetett számlákról.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

antitroll, 2019.09.17 13:20

@csaba1002:
Jujjjj!
Remélem nem adtad meg az adataidat!
Adathalász akció. Semmi köze az EON-nak ehhez. A fizetés stb link fölé viszed az egeret (nem kattintasz rá!), felugrik alul a link, ahova átirányít. Ott már látni fogod, hogy az egy ingyenes himi-humi cím.
Ha ráérek, akkor direkt eljátszom a hülyét, rákattintok és kamu adatokat adok meg. Kattintás után a banki fizetős oldalakhoz hasonlóra visz, de persze ez sem az aminek látszik.
Meg kell adnod a kártyaadataidat és ha megtetted akkor nem megy tovább, "véletlenül" lefagy. Míg szenvedsz vele, ők már akár használhatják is a kártyádat!
Találkoztam már olyannal, aki még ezután sem észlelte mi történt! Pedig lett volna alkalma azonnal letiltani a kártyáját.
Pár hét múlva éjjel elkezdett pittyegni a telefonja, Dél-Amerikában vásároltak be a kártyájával és jöttek az értesítő SMS-ek. Csak reggel nézte meg...
Ilyen esetben a bank nem téríti meg a kárt!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

aysaysa, 2019.09.17 12:32

@csaba1002: Nálam a látszólag tőlük kapott email becsapós üzenet volt.
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

csaba1002, 2019.09.17 09:19

Néhány hónapja az EON rendszeresen emailokat küldözget, amiben a fizetési határidőre figyelmeztet. Csak az a bökkenő, hogy már vagy 10 éve csoportos átutalással fizetek, tehát ők akkor hívhatják le az összeget, amikor csak akarják! Akkor mi a francért zavargatnak?
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html