Figyelmeztetést adott ki a UPC - minden ügyfél érintett

A UPC Magyarország honlapján hívta fel ügyfelei figyelmét, hogy az utóbbi hetekben megszaporodtak azok az esetek, amikor ismeretlen személyek a szolgáltató nevében adategyeztetésre hivatkozva telefonon keresik meg az ügyfeleket és elkérik személyes adataikat.
K. Kiss Gergely, 2017. szeptember 8. péntek, 10:26

A UPC Magyarország arra kéri ügyfeleit, hogy minden olyan esetben, amikor adategyeztetési céllal a cég nevében keresik őket telefonon, ellenőrizzék, hogy milyen telefonszámról érkezik a hívás, annak érdekében, hogy az esetleges visszaéléseket megelőzzék - olvasható a cég közleményében.

A UPC Magyarország ügyfeleit az alábbi számokról kereshetik, és ha nem az alábbi számok valamelyike látható a kijelzőn, akkor kérik az ügyfeleket, hogy azonnal bontsák a vonalat.

+ 36 70 458 xxxx - Ügyfélszolgálat, Támogató területek
+ 36 1 510 xxxx - Értékesítés
+ 36 1 798 88 88 - Kockázatkezelési Csoport

A társaság kéri, hogy amennyiben valaki hasonló visszaélést tapasztal, mielőbb jelezze az 1221-es ügyfélszolgálati telefonszámon.

HOZZÁSZÓLÁSOK