Kardos Gábor az Indextől a Ringier-hez igazolt

Az Indextől érkezett szakember a Ringier-nél az online és mobil fejlesztésekért, meglévő és új digitális termékekért, a digitális stratégia megvalósításáért felel
Diószegi József, 2012. január 4. szerda, 13:25
Fotó: Napi.hu

Január elsejétől Kardos Gábor a Ringier Médiavállalat Digitális üzletágának igazgatója. Feladata a Ringier teljes online tevékenységének operatív és üzleti felügyelete, az internetes és mobil tartalmak és szolgáltatások összehangolása, új termékek indítása és akvizíciós tevékenység - közölte a Blikket, a Nemzeti Sportot is kiadó média vállalkozás.

A szakember az Indextől érkezett a Ringier-hez. Kardos Gábor 2000-ben kezdett az Indexnél projektmenedzserként, majd 2001 végétől a lapigazgatói, 2007-től 2011. augusztusáig az ügyvezető igazgatói feladatokat látta el. Az operatív irányítás, az értékesítés és tartalomfejlesztés összehangolása mellett a stratégia kialakításában is kulcsszerepet vállalt. Az Indexet is tulajdonló CEMP (Közép Európai Média és Kiadó Zrt.) üzletfejlesztési igazgatójaként részt vett a leányvállalatok kontrolljában, közreműködött valamint megvalósított számos akvizíciót. Korábbi tevékenységei közül változatlanul ellátja feladatait a regionális, kattintás alapú hirdetési rendszert működtető ETARGET igazgatóságában.

HOZZÁSZÓLÁSOK