Elköltünk 267 milliót "kastélykommunikációra"

Egyedüli ajánlattevőkként a New Land Media Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft. valamint a Lounge Design Szolgáltató Kft. végezheti hét kastély kommunikációját, nettó 267 millió forintért.
Németh Géza, 2020. január 8. szerda, 06:20
Fotó: MTI Fotó

A nyílt tender eredményét az ajánlatkérők, a Nemzeti Kommunikációs Hivatal és a NÖF Nemzeti Örökségvédelmi Fejlesztési Nonprofit Kft. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben. A két nyertes cég gyakori nyertese az állami kommunikációs tendereknek.

A feladat a Nemzeti Kastélyprogram és Nemzeti Várprogram keretében komplex kommunikációs feladatok végzése, a következő helyszíneken:

  • tatai Esterházy-kastély,
  • bajnai Sándor-Metternich-kastély,
  • dégi Festetics-kastély,
  • füzérradványi Károlyi-kastély,
  • majki Kamalduli Remeteség,
  • nádasdladányi Nádasdy-kastély,
  • sümegi püspöki palota.

A nyerteseknek minden kastélyra - rendezvénystratégiát is magába foglaló - éves átfogó kommunikációs stratégiát kell kidolgozniuk, amely kastélyonként négy kampányt foglal magába. A munka részei az integrált reklámügynökségi feladatok, a kreatív tervezés és a szövegírás is.

A nyertesekkel december 17-én kötöttek szerződést az ajánlatkérők.

HOZZÁSZÓLÁSOK