Kiderült, mire költünk még többet, mint eddig

A magyar játékpiac mérete már a 45 milliárd forintot is elérte tavaly, jelentősen bővült az ágazat vezető vállalatainak, a Legónak, a Regiónak, és a Formatexnek a forgalma - idézi a Világgazdaság összeállítását az MTI.
Szepesi Anita, 2017. június 12. hétfő, 08:06

Iparági szakértők azzal magyarázzák a magyar játékpiac tavalyi 12,5 százalékos bővülését, hogy több pénz marad az emberek zsebében, így játékokra is többet költenek.

A legnagyobb magyarországi gyártók és forgalmazók többsége is nagyot lépett előre: a dán Lego hazai leányvállalata 10,01 milliárd forintos árbevétellel zárta az elmúlt évet, de vele együtt haladt a Regio Játékkereskedelmi Kft. (9,86 milliárd) is. Az ágazati dobogó harmadik fokán stabilan a Formatex áll, de a forgalomnövekedéssel az amerikai érdekeltségű Mattel és a Modell & Hobby is elégedett lehet.

A játékpiacra nézve az is hízelgő, hogy az Audi és a Mercedes után a Lego a harmadik legvonzóbb munkáltató ma Magyarországon - írja a Világgazdaság.

HOZZÁSZÓLÁSOK