Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A tender módosítását az ajánlatkérő Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. tette közzé az uniós közbeszerzési közlönyben.
A feladat a kaposvári intermodális személyszállítási központ és kapcsolódó létesítményeinek a tervezése és kivitelezése volt. A nyertesnek - egyebek mellett - át kell építenie a Kapos folyó feletti Béla király úti hidat, új közúti és kerékpáros hidat kell építenie a vasút felett, és a feladat része az új buszpályaudvar megépítése, a peronok lefedése a buszpályaudvaron és a vasútállomáson, továbbá közművek, biztosító berendezések, távközlési- és felső vezetékek építése is. A munkát az uniós Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) finanszírozza.
A NIF a projektre 2017 október másodikán kötött szerződést a Swietelsky Építő Kft.-vel és a társaság szlovák cégével, a Swietelsky stavebni s.r.o-val.
Időközben kiderült, hogy a Táncsics laktanya területén és a szomszéd telkeken egy tartály sérülése miatt bekövetkező szivárgás következtében a talaj jelentősen szennyeződött. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium úgy döntött, hogy az előállt vis maior helyzet kezelése - a feladatok műszaki elválaszthatatlanságára tekintettel - akként történjen, hogy a projekt előrehaladását akadályozó kármentesítési feladatokat a nyertes vállalkozó végezze el. Így az eredeti 11 milliárd 967 millió forint 12 milliárd 608 millió forintra növekedett.
Teljesen biztos voltam benne, hogy olvasóközösségünk teljes (és jogos) megvetése fog sújtani minket, amiért színt vallottam/tunk: a szerkesztőségből többen is izgulunk a Toyota...
Energetikai konferencia a Napi.hu és a Lounge Communication szervezésében