Kommentpárbaj indult a Lidl oldalán

A Lidl a svéd húsgolyóit reklámozta a Facebookon, erre a jött az Ikea kommentje, utána sorban a többiek.
Csernátony Csaba, 2020. január 28. kedd, 15:41
Fotó: Getty Images - Kevin Boutwell

Az Ikeából ismert svéd húsgolyóval évekkel ezelőtt a Lidl is megjelent, de a termék nem szerepel a diszkontlánc állandó kínálatában, időszakosan bukkan csak fel. Ez a hét is ilyen, a Lidl a svéd húsgolyókból 1 kilót szerdáig közel 2 ezer forintért ad. Az Ikeában pedig lényegében ugyanennyi.

A Lidl a hivatalos Facebook-oldalán egy posztban reklámozta a golyókat, miszerint "nem kell Svédországig menned, ha igazán autentikus húsgolyókra vágysz!". Az Ikea az elsők között reagált a diszkontlánc reklámjára, ezzel: "Tényleg nem kell Svédországig menni egy kis húsgolyóért."

A kommentelők többségének tetszett az ikeás reakció, majd sorra érkeztek más cégektől kommentek, amelyekben a szolgáltatásaikat igyekeztek népszerűsíteni. Érkezett többek között svédországi szállásokat hirdető komment, majd egy alkuszcég svédországi kiránduláshoz kínált utasbiztosítást, de szőnyegtisztító és péksüteményeket gyártó cég is beszállt a húsgolyós "hírfolyamba".

HOZZÁSZÓLÁSOK