A kormány újabb 11,8 milliárdot költ propagandára

A Miniszterelnöki Kabinetiroda nettó 11,8 milliárd forintos szerződést kötött a kormányzati intézkedések népszerűsítését szolgáló kommunikációs feladatokra. Ennek a 70 százalékát, azaz 8,3 milliárd forintot mindenképpen köteles lehívni az állami megrendelő, 30 százalék felhasználása opcionális – írja a 24.hu a most nyilvánosságra hozott szerződések alapján.
Szász Péter, 2020. január 6. hétfő, 18:02
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel - A kép illusztráció

A dokumentumból csak annyi derül ki, hogy "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációról" lesz szó, valamint "az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatokat" várnak el a nyertesektől.

A portál cikke szerint a felhívás tavaly októberben jelent meg, ennek az eredménye egy 50 milliárdos keretmegállapodás lett. A 11,8 milliárd ennek egy része. A nyertesek pedig szokás szerint a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft., amelyek Balásy Gyula érdekeltségébe tartoznak, és amelyek a kormányzati kampányok tekintetében 2018 nyarán versenytárs nélkül maradtak.

HOZZÁSZÓLÁSOK