"Tapasztalataink alapján nem elég, ha valaki innovatív vállalkozó, világmegváltó gondolatokkal. A Seed Star Battle versenyt is azért hoztuk létre, hogy lehetőséget teremtsünk a startup vállalkozóknak annak felmérésére, mennyire versenyképesek a piacon, és miben kell fejlődniük, hogy egy valóban sikeres vállalkozás tulajdonosai legyenek" - mutatta be a kezdeményezést Erdei Sándor, a DBH Group alapító-vezérigazgatója.

"Azt tapasztaltuk, hogy bár az innovatív vállalkozók saját területükön rendkívül felkészültek, és kiváló vállalkozási ötletekkel rendelkeznek, ezeket nem mindig tudják hatékonyan bemutatni, ami nehezítheti mind a termék fejlesztését, mind a későbbi tőkebevonást a befektetői prezentálások során. Mi abban szeretnénk segítséget nyújtani, hogy a sikerhez szükséges üzleti kommunikációt fejlesszük, ami magában foglalja az adott termék szempontjából releváns kommunikációs csatornák felmérését, az ezeken keresztül történő kommunikáció felépítését, a megfelelő üzenetek kiválasztását, valamint a tartalmi és arculati anyagok összhangját, hogy már akkor egy komoly vállalat benyomását kelthesse a startup, amikor még esetleg bejegyzett céggel sem rendelkezik" - mutatta be a startupoknak nyújtott szolgáltatásaikat Zorigt Batjin, a LEWIS PR magyarországi vezetője.

A csapatok esetében vizsgálni fogják az ötlet eredetiségét, a piacra jutási potenciált, a célcsoport felvevőképességét, az üzleti modell helytállóságát, a csapat kockázatkezelését és a könyvelési tételek átgondoltságát egyaránt. A versenyre április 17-ig várják a szervezők a 2 évnél nem régebbi, magyar tulajdonban lévő innovatív vállalkozások jelentkezését.

Az érdeklődők a www.seedstarbattle.com weboldalon jelentkezhetnek, illetve itt találhatják meg a részletes pályázati feltételeket, illetve a nyereményeket is.