Új helyen találkozhat Kovács Ákos arcával

A zenész lesz a Hell által gyártott XIXO jegesteák új arca. A termék egy friss kutatás szerint egyre erősebb a magyar piacon.
Szabó Dániel, 2018. június 20. szerda, 15:15
Fotó: Napi.hu / Szabó Dániel

Az első négy hónap adatai alapján mind volumenben, mind eladott darabszámban a XIXO jegesteái piacvezetők lettek - közölte a Nielsen piackutatás adataira hivatkozva a Hell sajtótájékoztatóján Jenei Tamás, a cég kereskedelmi igazgatója. Szerinte az eredmény nagyban a marketingkommunikációnak és a termék árérték-arányának köszönheti.

Ahhoz, hogy ezt elérjék intenzív kampányba kezdtek. Így jött a termékek új szlogenje is a XIXO-nál, hogy a Minőség közös szenvedélyünk, amelyet magyar olimpikonokkal és neves sportolókkal forgattak - mondta el a sajtóeseményen Fodor Imola, marketingigazgató. Ennek kapcsán bejelentették, hogy jön egy gálaesemény is a Duna Arénában.

Tovább erősítenek a kommunikáción: Kovács Ákos énekessel működnek együtt. A zenész-énekes 50. születésnapja előtt tisztelegnek, így forgalomba kerül egy cukormentes citromos zöldtea, amelyen Ákos arcképe lesz látható. (A magyar üdítőitalgyártók arról döntöttek, hogy csökkentik italaikban a hozzáadott cukor mennyiségét.)

A fotó forrása: XIXO.

HOZZÁSZÓLÁSOK