Teljes szervezeti átalakulás az Uniqánál

Új szervezeti struktúrával indítja az őszt az Uniqa Biztosító Zrt. A jövőben az ügyfélkiszolgálás teljes folyamata egy kézben összpontosul a lakossági, a vállalati és online ügyfelek vonatkozásában is. Az idén október 1-től életbe lépő szervezeti átalakulás a vállalatcsoport magyar egységénél indult el nemzetközi szinten is először. - adta hírül a cég.
Domokos László, 2018. október 4. csütörtök, 14:36
Fotó: Shutterstock

A minél jobb ügyfélélmény érdekében az alapoktól gondoltuk újra a szervezet felépítését, valamint elsődlegesen azt vettük figyelembe, hogy mi a legfontosabb az ügyfeleink számára. A Cherrisk elindítása után, most újabb trendet teremtünk, hiszen a biztosítási piacon és a nemzetközi Uniqa életében is ritka szervezeti struktúrát alakítottunk ki - mondta el Kurtisz Krisztián, a biztosító vezérigazgatója.

Wolf-Christoph Gerlach igazgatósági tag vezetésével megalakul a lakossági üzletág (B2C), amely az élet, valamint a nem-élet termékek fejlesztését, értékesítését, adminisztrációját és kárrendezését végzi.

Ezzel párhuzamosan Polányi Zoltán igazgatósági tagként a vállalati üzletág (B2B, B2B2C) területén a banki és bróker partnerek, illetve a kis-, közép- és nagyvállalati ügyfelek igényeit szolgálja ki, az élet és nem-élet termékek értékesítésével és adminisztrációjával.

Az online értékesítést a társaság vezérigazgatója, Kurtisz Krisztián irányítja. Thomas Dockal pozíciója változatlan, igazgatósági tagként továbbra is a pénzügyekért és a kockázatkezelésért felel.  Juhos András, mint vezérigazgatói tanácsadó folytatja munkáját, emellett a Magyar Biztosítók Szövetségében és egyéb stratégia kapcsolatokban továbbra is ő képviseli a biztosítót - közölte az Uniqa.

Kép forrása: Shutterstock.

HOZZÁSZÓLÁSOK