Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Az adózás utáni eredményt és a nettó árbevételt is növelte 2017-ben a Penny Market Kft. - derül ki a boltlánc beszámolójából.

A társaság nettó árbevétele - amelynek döntő részét a kiskereskedelem adta - 212 milliárd forintra rúgott, ez több mint 11 százalékos javulást jelent a 2016-ban elért 190 milliárd feletti bevételhez képest. Mivel a Penny Marketnek 212 üzlete van, ez nagyon leegyszerűsítve egyúttal azt jelenti, hogy átlagosan egy egység tavaly 1 milliárd forintos nettó forgalmat bonyolított.

A boltlánc eredménye 1,67 milliárd forintot tett ki a múlt évben, ez pedig több mint a háromszorosa az egy évvel korábbinak.

A kiskereskedelemben kialakult munkaerőhiány és az általános fizetésemelési trendnek megfelelően a bérekre és egyéb személyi jellegű kifizetésekre fordított költség nagyon jelentősen emelkedett: több mint 26 százalékkal, 12 milliárd forintra.

Tavaly átlagosan 3408 dolgozót foglalkoztattak, ebből 2647 fő teljes munkaidős, 761 pedig részmunkaidős volt. A havi bruttó átlagbér meghaladta a 280 ezer forintot.