A vállalat 2009-ben nyitotta meg magyarországi központját, 2017-ben pedig 500 fős beruházással egy második szolgáltató irodát is létrehozott Szegeden. Két magyarországi helyszínén a BP GBS közel 2500 munkavállalót foglalkoztat, közvetve pedig mintegy 27500 embernek teremt munkát Magyarországon. Ezzel a BP egyike Magyarország öt legnagyobb szolgáltatóközpontot üzemeltető vállalatának is - olvasható a közleményben.

A BP GBS az egész európai kontinens támogatását ellátja: 16 nyelven nyújt pénzügyi, könyvelési, beszerzési, adóügyi szolgáltatásokat, illetve a hr-t és a kereskedelmet érintő támogatást, továbbá ügyfélszolgálatot biztosít. A tervek szerint a szegedi iroda 2020-ra érte volna el az 500 fős létszámot, ám ez az ambiciózus cél mára már teljesült. A cég a Szegedi Tudományegyetemmel is együttműködik és közös kurzust indítanak minden évben, amelynek keretében eddig négy félév alatt mintegy 80 hallgató ismerhette meg a szolgáltatóközpontok működését.

Csökkentett karbonlábnyom

A cég napelemeket telepít szegedi irodája tetőszerkezetére, és ezzel 45 tonnával csökkenti éves szén-dioxid-kibocsátását. A társaság három területen is lépéseket tesz az alacsonyabb karbonkibocsátás érdekében: környezettudatos munkahelyet fejleszt, megújuló energiát használ, illetve fenntartható mobilitást biztosít munkavállalói számára.

Szeged a fenntartható városi közlekedést ösztönző SASMob projektben részt vevő európai városok egyike, amely programhoz a BP is csatlakozott. Emellett a vállalat az Innovációs és Technológiai Minisztériummal is együttműködik az Európai Bizottság részére készített nemzeti energiastratégia és klímapolitika kidolgozásában.