A vállalat 435 ezer gépkocsit értékesített, 9 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. "Arra számítunk, hogy a negyedik negyedévben tovább nőnek eladásaink, noha világos, hogy valószínűleg romló üzleti környezettel kell szembenéznünk" - mondta Norbert Reithofer, a cég vezérigazgatója.
A BMW annak köszönheti az autóiparban kiugróan jónak számító eredményeit, hogy kevésbé árérzékeny luxuskocsikat gyárt, és erőteljesen jelen van a kínai és az amerikai piacon, ahol erős a kereslet e márkák iránt. Európában már öt éve csökken az új gépkocsik eladása, de a globális gazdasági lanyhulás miatt mérséklődik a kereslet Kínában is.
A BMW fej-fej melletti versenyben áll az Audival a luxusmárkák világpiacán. Az év első kilenc hónapjában a BMW eladásai 8,6 százalékkal 1 millió 110 ezerre emelkedtek, míg az Audi 1,097 millió gépkocsit értékesített, 12,8 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Legolvasottabb

Nyugdíjemelés: idén mások a szabályok, ezt érdemes észben tartani!

Mit jelenthet Putyinnál, ha azt mondja: Van egy problémánk?
Vargabetűket írt le a forint

Nagy árat fizethet sok csok-hiteles, aki gyerek nélkül marad
Németország borítja az uniós olajembargót, külön tiltást vezetnek be

Földgáz: megkavarta az árakat az uniós bejelentés
Orosz földgáz: Brüsszel enged, de Magyarország megütheti a bokáját

Sötét árnyék vetül az egyik nagy magyarországi presztízsberuházásra
