Szakított a klasszikus karácsonyi reklámok hagyományával a Tesco, idén a megható hangulat helyett egészen más felé vette az irányt a boltlánc a brit piacon – írja a The Grocer kiskereskedelmi szaklap. 

A hagyományos karácsonyi zenék helyett a The Final Countdown szól a háttérben, a központi üzenet pedig, hogy az aktuális megélhetési nehézségek és válságos helyzet ellenére is hozzásegíti a kiskereskedelmi áruházlánc vásárlóit a bőségesen megterített ünnepi asztalhoz és a lehető legkevésbé spórolós ajándékozáshoz.

Úgy döntöttünk, hivatalosan is kiállunk az idei karácsonyi öröm mellett. Kampányfilmünkben felvillantjuk azokat a pillanatokat, amelyek az ünnepi időszakban egységbe kovácsolnak minket, mint a finom desszertek élvezete, az, hogy körbeüljük az asztalt a szeretteinkkel, a pizsamás moziestek, hogy megmosolyogtassuk az embereket az ünnepi készülődésben

- mondta Alessandra Bellini, a Tesco ügyfélkapcsolati igazgatója.

Bellini szerint a Tesco célja, hogy büdzsétől függetlenül mindenki kiélvezhesse a karácsonyi időszakot.