Árcsökkentési offenzívát indított a Lidl a lengyeleknél

A lengyel Lidl saját hasznára fordítja a kormány áfacsökkentését: miközben az ország vezetése nyilván saját népszerűségét is szeretné növelni a válságkezelés jegyében hozott döntéssel, az áruházlánc máris kihasználja a PR-lehetőséget.
Barabás Júlia, 2020. június 20. szombat, 07:21
Fotó: Lidl

A lengyel kormány a koronavírus-válság kezelésének jegyében csökkenti bizonyos termékek áfáját. Ez érinti többek között a kenyérféléket és a péksüteményeket, néhány tejterméket, a gyümölcsöket és a zöldségeket, a csecsemők és a gyerekeknek készített árukar, például a bioételeket és a pelenkákat, végül egyes olajos magvakat és a női higiéniai szereket - emlékeztetett a Rzeczpospolita.

A Lidl Polska elhatározta, hogy mérsékli az árait úgy, hogy gyakorlatilag átadja az adócsökkentést a vásárlóknak. Ez azt jelenti, hogy közel ezer olyan termék, amely az állandó kínálatban szerepel, olcsóbb lesz. Az új, alacsonyabb árak a saját költségvetésükre jó hatással lesznek - mondta a Lidl szóvivője arra célozva, hogy várhatóan felpörög az olcsóbb termékek forgalma.

HOZZÁSZÓLÁSOK