Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A Frontex által kiadott tájékoztatás szerint a statisztikai nyilvántartás kezdete, azaz 2008 óta egy hónap leforgása alatt még soha nem regisztráltak 100 ezernél több migránst.
A júliusi adat több mint háromszorosa az előző év azonos havában mért menekültszámnak. Sorrendben ez volt immár a harmadik "rekorder" hónap - júniusban 70 ezer migránst regisztráltak.
Ez év első felében így 340 ezer volt az Európai Unióba érkezett bevándorlók száma, szemben a 2014 első felében összesített 123 500-zal. Tavaly az egész év során összesen 280 ezren érkeztek, vagyis jóval kevesebben, mint 2015 első felében.
A Frontex szerint különösen a Földközi-tenger keleti medencéjében, valamint a Nyugat-Balkánon növekedett a migránsok száma. Ez "példátlan nyomás alá helyezte Görögország, Olaszország és Magyarország határellenőrzési hatóságait". Július folyamán az Égei-tengeren át, főként görög szigetek érintésével csaknem 50 ezren, Olaszországon át 20 ezren, a Nyugat-Balkán felől pedig a magyar hatóságok beszámolói szerint 34 800-an érkeztek - tűnik ki a Frontex tájékoztatásából. Az EU-ba illegálisan érkezők oroszlánrésze Szíriából és Afganisztánból jön, és legtöbbjük Törökország felől jut el Görögországba.
"Ez olyan vészhelyzetet jelent Európa számára, amely valamennyi EU-tagállamtól azt igényli, hogy nyújtson támogatást a határokon tömeges migrációval küzdő országok nemzeti hatóságainak" - idézte a Frontex tájékoztatása Fabrice Leggerit, az ügynökség vezérigazgatóját. A Frontex - tette hozzá Leggeri - felszólította a tagállamokat, hogy nyújtsanak pótlólagos támogatást, küldjenek további felszerelést és embereket a görögországi és a magyarországi határvédelmi tevékenységhez.
Mutatja ezt a 2012 óta gyártott w176-os előd sikere is, amely a nagypapák kedvence és az autószerelők rémálma helyett a fiatalok vágyának tárgyává tette az A osztályt. A korábbi két A-Merci generációnak ugyanis a szendvicspadlós felépítés miatti magas üléseibe könnyű volt beszállni, viszont a helyhiány miatt kisebb szerelési munkákhoz is ki kell húzni belőle a blokkot. A harmadik generációs belépő Mercedest a dizájn már magában eladta, azonban a presztízsen kívül sok mást nem tudott a kompakt konkurensek ellen felmutatni. Átlagos technika viszonylag szűkös helykínálattal, dinamikus formavilággal és kellemes vezethetőséggel. Az aktuális utódot azonban már nemcsak a forma fogja eladni: olyan technikai arzenál rendelhető hozzá, ami pár éve még a luxuslimuzinokban is csodaszámba ment.
Zodiakus, 2015.08.19 04:39
-Az EU és a NATO tehetetlen.....pedig ez már állambiztonsági kérdés.
És még ezek akartak a Vörös Hadsereggel harcolni????Ugyan kérem,négy nap után az orosz lánctalpakat már az Atlanti óceán mosta volna.....