A vártnál nagyobb lett a Procter & Gamble negyedéves nyeresége

A vártnál jobban alakult a világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának számító amerikai Procter & Gamble (P&G) negyedéves bevétele és eredménye, elsősorban annak hatására, hogy nőtt a kereslet a cég háztartási cikkei és kozmetikumai iránt, miközben sikerült több termékének az árát is emelnie - írja az MTI.
Szász Péter, 2019. április 23. kedd, 16:18
Fotó: Getty Images

A P&G kedden azt közölte, hogy a március végével záródott pénzügyi harmadik negyedévében a bevétele 1,1 százalékkal, 16,46 milliárd dollárra nőtt. A bevétel felülmúlta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 16,37 milliárd dollárt. A vállalati akvizíciók hatásától megtisztított, úgynevezett organikus eladások 5 százalékkal nőttek a negyedévben.

A cég adózott eredménye 2,75 milliárd dollárra, részvényenként 1,04 dollárra emelkedett az egy évvel korábbi 2,51 milliárd dollárról, részvényarányosan 95 centről.

Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos eredmény 1,06 dollár lett, nagyobb a szakértők által várt 1,03 dollárnál.

HOZZÁSZÓLÁSOK