Az Egyesült Államokban hétfőn a standokra került hetilap címlapján a kiadó manhattani székházáról készült légi fotó látható, alatta az utolsó printkiadás felirattal. A Newsweeket 1933-ban a rivális Time egyik újságírója alapította. A befolyásos magazin az utóbbi években rendre veszteséges volt. Az előfizetéses digitális magazin neve Newsweek Global lesz.

Ahogy korábban beszámoltunk róla, a lépést a munkahelyek megmentésével indokolták, inkább a nyomdaköltségen spórol a kiadó, az előfizetők e-mailben kapják meg a lapot. "A váltás nem minőségi, nem a Newsweek stílusát, tartalmát vagy integritását befolyásolja. Ez egy gazdasági döntés" - írta Tina Brown főszerkesztő a The Daily Beast nevű portálon is megjelentetett levelében. A Newsweek a Time mögött a második legolvasottabb politikai hetilap évtizedek óta. 4,7 millió példányban jelent meg hetente, ebből 2,7 milliót egészen 2010-ig az amerikai előfizetők és vásárlók kaptak kézhez. A többi olvasót a lap 12 nemzetközi és négy angol nyelvű kiadása hozta. Két évvel ezelőtt a hazai példányszám 1,5 millióra esett vissza, amiből csak 40 ezer került az újságos standokra. A lapot kiadó The Washington Post ekkor, 2010 novemberében egy dollárért, a Newsweek 47 millió dolláros adósságának átvállalása mellett eladta a lapot Sidney Harmonnak, a harmon/kardan audiotechnikai cég egyik alapítójának.