Hasít a luxusmárka - megjöttek a friss számok

Növelte forgalmát és profitját az első negyedévben a Hugo Boss ruházati és divatcikk kereskedő vállalat az erős ázsiai és amerikai kereslet hatására.
Szepesi Anita, 2018. május 2. szerda, 10:17

A német divatcég szerdán azt közölte, hogy az első negyedévben az adó- és kamatfizetés, valamint értékcsökkenés előtti eredménye (EBITDA) 99 millió euróra emelkedett az egy évvel korábbi 97 millió euróról - írta az MTI.

A cég értékesítési árbevétele 5 százalékkal, 650 millió euróra nőtt. Értékesítése az ázsiai és csendes-óceáni térségben 12 százalékkal, az amerikai kontinensen 7 százalékkal bővült.

A Hugo Boss a 2016-os vezetőváltás óta a luxus ruházati cikkekről és a női divatról folyamatosan helyezi vissza profiljának súlypontját az elegáns férfiruházati cikkek gyártására.

Az idei első negyedévben a Boss név alatt futó termékek eladása 7 százalékkal nőtt, a fiatalabb nemzedék számára készített termékek eladása 6 százalékkal csökkent. A negyedévben férfiruházati cikkekből 6 százalékkal többet adtak el, mint egy évvel korábban, a nőknek szánt termékekből viszont 3 százalékkal kevesebbet.

A Hugo Boss februárban jelentette be, hogy felbontja az együttműködést Jason Wu divattervezővel, akinek az volt a feladata 2013 óta, hogy felfuttassa a női kollekciót.

HOZZÁSZÓLÁSOK