Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Ezt az ENSZ hétfői klímacsúcsa előtt jelentette be az üzleti körök és civil szervezetek által júniusban elindított We Mean Business kezdeményezés. Az első hónapban 28 cég csatlakozott a klímavédő kezdeményezéshez, amelynek jelenleg 87 vállalat a tagja, együttes piaci értékük meghaladja a 2300 milliárd dollárt.
A csatlakozott vállalatok közül az MTI beszámolója szerint néhány, például a Nestlé svájci élelmiszeripari, a Saint-Gobain francia építőanyag-gyártó és az ugyancsak francia L'Oreal kozmetikai cég azt vállalta, hogy 2050-re nettó nullára csökkentik szén-dioxid-kibocsátásukat.
Mások arra tettek ígéretet, hogy a 2015-ös párizsi klímaegyezményt és az abban meghatározott legfeljebb 1,5 Celsius-fokos globális hőmérséklet-emelkedést szem előtt tartva alakítják kibocsátásukat. Ebbe a vállalati körbe tartozik például a Nokia finn távközlési cég, a Danone francia élelmiszeripari vállalat és az AstraZeneca brit gyógyszergyártó.
A We Mean Business kezdeményezéshez egyelőre elsősorban európai, továbbá észak-amerikai és ázsiai vállalatok csatlakoztak.
Early Bird kampánnyal indul a 2021-es szezon jegyértékesítése.
na4, 2019.09.22 18:23