Nagy bukta lett a Coca-Cola új üdítője

A Coca-Cola a 2013-tól bevezetett, Life nevű termékvonalával az egészségtudatos fogyasztókat akarta elérni, a zöld címkés Coca-Cola azonban nagy bukás lett, több országban is kivonják a forgalomból - írja a Portfolio.hu.
Szabó Zsuzsanna, 2017. május 27. szombat, 13:43
Fotó: Napi.hu

A steviával ízesített Coca-Cola Life nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért a relatíve új termékeket máris kivonják a forgalomból: Auszráliában és Nagy-Britanniában teljesen eltűnik a kínálatból, Németországban pedig minimálisra csökkentik az alacsony kalóriatartalmú üdítők gyártását - írja a Portfolio.hu.

A bukást egyrészt az okozhatta, hogy a Coca-Cola gyorsan piacra akarta dobni a saját, steviával ízesített üdítőjét, mivel a versenytársaknak már volt hasonló a kínálatukban. A nagy sietségnek lehetett az eredménye, hogy sokan mellékízre panaszkodtak. Az első változatok cukortartalma is magas volt, amin később módosított is a Coca-Cola.

Másrészt az is közre játszhatott, hogy több országban sokáig tiltott volt a stevia használata, az engedélyezés utáni hype azonban gyorsan elmúlt.

A Coca-Cola a Life termékek helyett a cukormentes üdítőinek, a Coke Zerónak és a Coke Lightnak a reklámozására koncentrál - írja a portál.

HOZZÁSZÓLÁSOK