Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

A szlovákiai vásárlók körében egyre népszerűbbek a hazai termékek - írta a pozsonyi Új Szó a GfK piackutató cég felmérésére hivatkozva. A szlovákiai vásárlók 65 százaléka jelezte a GfK-nak, hogy ha az általa keresett élelmiszerből hazai termelőktől származó, jó minőségű áru is megtalálható az üzletek kínálatában, akkor inkább a hazai mellett dönt.

A vevők 40 százaléka tudatosan keresi a szlovák élelmiszereket, arányuk az elmúlt két évben nagyjából négy százalékkal nőtt. Ezzel párhuzamosan egyre kevesebben vannak, akiknek teljesen mindegy, honnan származik az adott élelmiszer. Míg 2016-ban a megkérdezettek több mint 20, ma már csupán a 16 százaléka osztja ezt a véleményt.

A fotó forrása: Szabó Dániel/Napi.hu