Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
Csütörtöki német lapbeszámolók szerint az autógyártó társaság egy szóvivője a tulajdonos General Motors (GM) január-szeptemberi üzleti eredményeiről szóló jelentést kiegészítve elmondta, hogy a leépítési tervet túlnyomórészt már teljesítették. Korkedvezményes nyugdíjazással és közös megegyezéssel felbontott szerződések révén eddig 2300 állást számoltak fel, további 300 munkahelyet pedig az év végéig szüntetnek meg. Az Opel és a brit testvérmárka, a Vauxhall együtt összesen 40 ezer embert foglalkoztat.
A bochumi üzemben a jelenleg gyártott Zafira Tourer kifutása után nem tervezik újabb modell gyártását - közölte a társaság. A bejelentés alapján biztosnak tűnik, hogy a bochumi Opel-gyár sorsa megpecsételődött - emelték ki a beszámolók. A Zafira modellt a jelenlegi tervek szerint 2016-ig gyártják Bochumban.
A GM európai érdekeltségénél - amelyez az Opel és a Vauxhall mellett még a Chevrolet márka tartozik - az értékesített kocsik száma 818 ezer volt a január-szeptemberi időszakban, ami 13 százalékos csökkenés az egy évvel korábbihoz képest. A gyártott kocsik száma az egy ével korábbi 940 ezerről 718 ezerre csökkent.
Az amerikai tulajdonos szerdán közzétett beszámolója szerint az Opel működési vesztesége 1,5-1,8 milliárd dollárra, hozzávetőleg 1,4 milliárd euróra rúghat az idén, és jövőre sem lesz sokkal jobb a helyzet, a nullszaldót pedig legkorábban az évtized közepére érheti el.
Van egy öreg Audi A3 1.9 PDTDI-m, sokan tudják, hogy azzal járok ki a bevásárló körutakra. Az autónak semmi baja, hibátlanul működik, keveset fogyaszt, de az Euro 3-as motorral...