Beköszöntött a vezetékes telefonszolgáltatások reneszánsza?

Az elmúlt években megháromszorozódott az IP-alapú telefonszolgáltatást igénybe vevő üzleti ügyfelek száma. Legalábbis erre enged következtetni, hogy az Invitech Solutions által biztosított IP-mellék iránti igény mára megháromszorozódott. Szakértők úgy látják, hogy a vezetékes technológiák szerepe a következő években is meghatározó marad, sőt az IP-alapú üzleti telefonszolgáltatások fejlődésével még nőhet is népszerűségük - olvasható az Invitech Solutions közleményében.
Napi.hu, 2016. november 7. hétfő, 12:02
Fotó: Napi.hu

Az Invitech Solutions ügyfélkörében 2013 és 2016 között háromszorosára, azaz tízezer körülire nőtt az IP Center mellékek száma. A vállalat szerint ennek oka, hogy az egyes vállalatok költségoptimalizálási listáján előkelő helyen szerepelnek az it-szolgáltatások, hiszen komoly költségmegtakarítást hozhat akár egy telefonközpont- vagy egy videokonferencia-szolgáltatás IP-alapú kialakítása. Ez a tendencia az Invitech szerint a telekommunikációs és informatikai megoldások felhőalapú kiszervezésével a következő időszakban is folytatódik.

Az IP Center egy felhőalapú megoldás, amely az Invitech szerint elsősorban annak köszönheti népszerűségét, hogy korlátlan számú telephely kommunikálhat egymással, helyszínenként akár több ezer melléken, gyakorlatilag komolyabb beruházás nélkül, hiszen szinte az egész rendszer az Invitech Solutions IP-alapú központjára épül. Ez a megoldás egyben lehetőséget biztosít az egységes kommunikáció (unified communications - UC) jellegű megoldásoknak is, vagyis hogy az üzleti felhasználók egységes platformon és felületen érjék el valamennyi általuk igényelt kommunikációs és informatikai szolgáltatást.

A fentiek mellett Kováts Péter, az Invitech Solutions középvállalati igazgatója arra is felhívta a figyelmet, hogy a vállalatok számára már arra is van lehetőség, hogy egy kalkulátor segítségével megtalálják a számukra leghatékonyabb megoldást.

"Az online felületünkön elhelyezett kalkulátorral az a célunk, hogy a hazai középvállalatok felismerjék: ezeket a megoldásokat szolgáltatásként is igénybe vehetik. Különösen fontos ez most, amikor a legtöbb cégnél már a jövő évi költségvetésen gondolkodnak" - mondta Kováts.

HOZZÁSZÓLÁSOK