Ezt Ön sem hitte volna a nagyvállalatokról!

A nagyvállalatok többsége szinte kizárólag termékismertetésre használja a weboldalát. Ugyanakkor tízből csak hétnek van ilyen, míg felük rendelkezik csak Facebook-oldallal.
Dzindzisz Sztefan, 2017. december 18. hétfő, 10:56
Fotó: Napi.hu

A kutatás szerint a vállalatok szinte kivétel nélkül arra használják honlapjukat, hogy bemutassák termékeiket, szolgáltatásaikat, de minden nyolcadik céges honlapon már elérhető a webshop funkció is, további 8 százalékuknál pedig a rendelés is nyomon követhető.

Manapság a közösségi oldalakon való jelenlét is egyre inkább elvárás. "A cégek többsége már felismerte a közösségi média erejét, hiszen több mint felüknek van Facebook oldala, és minden ötödik vállalatot megtalálunk a LinkedIn-en. A céges videós tartalmak előállítására azonban egyelőre még nem csaptak le a cégek itthon, csupán minden tizedik vállalatnak van Youtube csatornája, blogot pedig mindössze a cégek 4 százaléka ír" - mondta el az eredmények alapján Patrick Van Overloop. (Itt a döntés: vége a netsemlegességnek.)

HOZZÁSZÓLÁSOK