Ön venne autót egy robottól?

Májusban debütált az első magyar chatbot, amely autók értékesítésével foglalkozik.
Szabó Dániel, 2018. május 17. csütörtök, 18:32

A Möbius Mobile Marketing ügynökség a tavalyi Libri Ajándékkereső után idén a Citroen magyarországi vezérképviselete megbízásából készített chatbotot, amely a Facebook Messengeren keresztül működik és a az áprilisban debütált új C4 Cactus modellt mutatja be.

A fejlesztő cég közleménye szerint az applikáció azért nem helyettesíti az igazi kereskedőket, helyette a tesztvezetéseket szervezi és az ajánlatkéréseket kezeli. Nem titkolt célja a chatbotnak, hogy később a márka összes modelljével kapcsolatban szolgálhasson hasznos információkkal.

Az automatizált beszélgetéseken túl a chatbot asszisztens arra is képes, hogy igény esetén összekösse az érdeklődőket a Citroen munkatársaival, és mesterséges intelligenciájának köszönhetően folyamatosan tanítva önállóan is egyre több kérdésre tudja a választ.

A fotó forrása: Pixabay.

HOZZÁSZÓLÁSOK