Az OTP egyik posztjánál vagy harminc komment teszi szóvá, hogy „éppen karácsony előtt elérhetetlenné vált a rendszer”. Van, akinek a NAV-nak kellene utalnia, más arra panaszkodik, hogy beérkezett átutaláshoz nem tud hozzájutni - olvasható a portálon.

A bank a kommentelőket arról tájékoztatja, hogy

technikai okokból az online utalások csak részben teljesülnek. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a rendszer javításán.

Ez azonban csak az egyik posztjukhoz bekommentelt panaszos ügyfélnek adott válasz, saját, önálló posztban nem tájékoztatják az ügyfeleket a problémáról.

Hasonló problémákat tapasztalnak a K&H ügyfelei (szintén a poszt alá írt kommentekben). „Megint nem működik a mobil bank”, „nem tudok belépni”, „a k&h weboldalán sem tudsz utalni, mert ahhoz is mobil token kell, amit a mobilapp generál, szóval szopó”, „az appotok már megint crashel, és persze nem enged belépni” – írják kommentelők.

A K&H-nál – amely szintén nem adott tájékoztatás a problémáról, de még kommentben sem reagált – a hiba nem teljes körű.