A pekingi székhelyű vállalat közlése szerint az egyszeri tételek nélküli nyeresége 6,1 milliárd jüan (950 millió dollár) volt a március végével zárult három hónapban, ami azt jelenti, hogy a múlt év azonos időszakához képest 163,8 százalékkal nőtt ez az érték.  De az értékesítésből származó bevétel is jelentősen emelkedett: éves bázison számolva 54,7 százalékkal, 76,9 milliárd jüanra (12,03 milliárd dollárra).

A vállalat okostelefonok üzletágának bevétele - amely a Xiaomi teljes bevételének nagyobbik részét adja - éves összevetésben 69,8 százalékkal 51,5 milliárd jüanra (8,06 milliárd dollár) bővült. A cég globálisan kiszállított készülékeinek száma elérte a 49,4 millió darabot az idei első negyedévben, piaci részesedése így 14,1 százalékig jutott. Ennél arányaiban kicsivel nagyobb tortaszelet (14,6 százalék) jut a Xiaominak a Kínán belüli piacon; ezzel a cég az ország negyedik legnagyobbjává vált.

A Xiaomi exportbevétele éves bázison 50,6 százalékkal 37,4 milliárd jüanra (5,85 milliárd dollár) emelkedett a január-március időszakban. Az idei első negyedévében ráadásul a cég most először második helyre lépett elő az európai okostelefon-piacon, ahol éves összevetésben 85,1 százalékos növekedést követően 22,7 százalékos piaci részesedést szerzett. A kínai vállalat ráadásul már a második egymást követő negyedévben tartotta meg első helyét a kelet-európai piacon, és első alkalommal lett első Oroszországban.

A Xiaomi az eredméyneken túl azt is közölte, hogy egy amerikai bíróság semmissé nyilvánította az amerikai védelmi minisztérium korábbi minősítését, miszerint a cég üzleti kapcsolatban áll a kínai hadsereggel, feloldva ezzel a januárban a vállalattal szemben bevezetett szankciókat. A bírósági határozat értelmében amerikaiak ismét vásárolhatnak és birtokolhatnak Xiaomi részvényeket.