Nem kell a Barbie - bajban a Mattel

A szakértők által vártnál jóval nagyobb adózott veszteségről számolt be pénteken a Mattel amerikai játékgyártó az idei első negyedév alapján.
Papp Zsolt, 2017. április 21. péntek, 08:39

Ebben egyebek között az játszott szerepet, hogy csökkent több vezető terméke, így a Barbie babák és a Fisher-Price játékok eladása.  A Hot Wheels autómodelleket is gyártó Mattel cég adózott vesztesége 113,2 millió dollár, részvényenként 33 cent lett- írja az MTI.

Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos veszteség 32 cent lett. Ez jóval meghaladta az elemzői várakozások átlagában szerepelt 17 cent veszteséget.

A Mattel bevétele az egy évvel korábbihoz képest 15 százalékkal 735,6 millió dollárra esett, elmaradt a szakértők által várt 810,2 millió dollártól.

A Barbie babák eladása 13 százalékkal esett a március végével záródott három hónapban éves szinten, a 6 éves kor alatti korosztálynak szánt Fisher-Price játékok értékesítése 9 százalékkal csökkent.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!

HOZZÁSZÓLÁSOK