A BMW csoport májusban az egy évvel korábbinál 5,3 százalékkal több, 198 ezer autót értékesített világszerte, a BMW márka pedig 5,6 százalékkal többet, 168 ezret - jelentette be pénteken Ian Robertson, a csoport értékesítési igazgatója, megjegyezve, hogy az eladások a terveknek megfelelően nyereségesen és folyamatosan növekednek.

A prémium kategória ranglistáját májusban is a Daimler konszern Mercedes-Benz márkája vezette 170 ezres értékesítéssel, míg a harmadik helyen a BMW mögött az Audi állt 164 ezres eladással.

Európában a BMW csoport 11,9 százalékkal, Németországban pedig több, mint 14 százalékkal növelte eladásait májusban. Az újonnan bevezetett hibrid modellek részben az értékesítési kedvezményeknek köszönhetően kedvező piaci fogadtatásra találtak - mondta az értékesítési igazgató.

Kínában a BMW eladásai 7,1 százalékkal nőttek májusban, az Egyesült Államokban viszont 8,8 százalékkal csökkentek. A január-májusi periódusban a BMW csoport 5 százalékkal 935 ezerre, a BMW márka 5 százalékkal 797 ezerre növelte eladásait.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!