Szemet vetett a lakáspiacra az Auchan

Szemet vetett a lakásépítésre az Auchan Holding ingatlanos cége, az eddig hipermarketek üzletsorainak fejlesztésére és üzemeltetésére koncentráló Immochan. A profilbővítést névváltoztatás is kíséri, az Immochanból Ceetrussá avanzsált cég Kecskeméten már be is fejezte első lakásprojektjét - közölte az Auchan.
Szepesi Anita, 2018. június 6. szerda, 17:24

Az 1050 alkalmazottal és Európában valamint Ázsiában összesen mintegy 400 bevásárlóközponttal működő Immochan az európai bevásárlóközpontok ingatlanpiacának egyik vezető szereplője. Megalakulása óta az Auchan Holding részeként az Auchan hipermarketek üzletsorainak fejlesztése és üzemeltetése a cég fő feladata, ettől az évtől azonban vált a cég, és Ceetrus néven, új koncepciókkal, városfejlesztési tervekkel folytatja működését. Az új arculatot a 13 országban egyszerre vezeti be a vállalat - olvasható a közleményben.

Az 2030-ig megfogalmazott vízió szerint lakás- és az irodapiaci fejlesztéseket is terveznek, az első lakásprojekttel, a kecskeméti Boróka Park Lakóparkkal 2018 januárjában az Immochan elnyerte az Europaproperty.com "Az Év Lakóingatlan Fejlesztése" díját. Az 59 lakásos Boróka Park Kecskemét zöldövezeti városrészén épül, jelenleg a második fázist tervezik.

A Boróka Park a cég első "próba" projektje iránt a közlemény szerint nagy az érdeklődés, a 2016-ban elkezdett értékesítés óta már az ingatlanok 85 százaléka elkelt.

Fotó: Napi.hu/Szabó Dániel

HOZZÁSZÓLÁSOK