A közösségi médiában terjed annak a nyereményjátéknak a hirdetése, amely megadott hónapban született nőket keres, és regisztrációra, illetve egy kérdőív kitöltésére buzdítja őket - áll a diszkontlánc közleményében.

Ezzel szemben az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. nem hirdetett regisztrációhoz és kérdőív kitöltéséhez kapcsolt nyereményjátékot, nem ajánlott fel nyereményként 7000 forintos ajándékkártyát.

QP | Quality Placement

Mindezek miatt az áruházlánc azt javasolja, hogy aki találkozik a hirdetéssel, ne kattintson a vélhetően adathalász reklámra, ne töltse ki a kérdőívet, hanem félrevezetés miatt jelentsék az adott platform felületén a reklámot.

A felhasználók a cég által hirdetett nyereményjátékokról kizárólag az boltlánc saját csatornáin - például a www.aldi.hu oldalon - tájékozódhatnak.