Több mint két év intenzív munka eredményeként június utolsó és július első napjaiban - megújuló banki informatikai rendszer élesítésével - az MKB Bank meghatározó lépést tesz annak érdekében, hogy Magyarország legfejlettebb digitális bankja legyen - olvasható a pénzintézet honlapján.

Ezen idő alatt sem bankfiókjaik, sem elektronikus csatornáik (MKB NetBANKár és MKB Mobilalkalmazás) nem lesznek elérhetők, valamint a telefonos ügyfélszolgálat tevékenységét is az információnyújtásra illetve a bankkártya letiltásának kezdeményezésére korlátozzák.

QP | Quality Placement

Az átállás időszakában az ügyfelek kizárólag bankkártyájukat és a letöltött, telepített MKB Mobilbank (MKB Pay) alkalmazást tudják használni, kizárólag vásárlásra és készpénzfelvételre. Az MKB Mobilbank alkalmazásban a regisztráció az átállási időszakban nem fog működni. Az átállás időszakában smsüzenetet továbbra is küldenek, de kizárólag a bankkártya használattal kapcsolatban.

Az MKB arra kéri bankkártyával nem rendelkező ügyfeleit, hogy gondoskodjanak előzetesen megfelelő mennyiségű készpénz felvételéről, bankkártyával rendelkező ügyfeleit pedig arra, hogy a bankkártya fedezetéül szolgáló bankszámlán megfelelő összeg álljon rendelkezésükre, valamint a bankkártyához kapcsolódó limitek is kellő mértékre legyenek beállítva.

További részletek az mkb.hu-n