Tavalyelőtt írtunk róla, tavaly megnéztük, idén pedig videós podcastot kanyarintunk belőle, mivel a napokban megtartották az idei Good Impactot. Az első kérdésem adja magát: mi a 2022-es mérleg?

Aki még nem hallott volna még erről a seregszemléről, annak kapaszkodót jelenthet, hogy 2017 óta minden évben egy tavaszi napon az előzetesen megversenyeztetett és szakmailag is előválogatott nyolc civil szervezet mutatkozhat be egy-egy szolgáltatásával, kulturális, gasztronómiai, rekreációs programjával nyolc-nyolc percben cégek képviselőiből álló vendégeknek, akik ezek alapján megvásárolhatják a civilek “portékáit”.

Ezzel nem csak támogatják és életben tartják az alapítványokat, egyesületeket, de olyan szolgáltatásokhoz jutnak, amire szükségük is van. De ez nem adományozás! Kiss Gyöngyvért megkértem, hogy ezt a kérdést tegyük rendbe....

A vevői kör évente változik - ahogyan a rendezvény házigazdája mondta: szerényen, de előre lépkednek, és egyre többen érkeznek. Ez az idén több tucat cég képviselői ​​A programra idén is több tucat vállalati döntéshozó látogatott el, többnyire olyan nagyvállalatok, mint a a bp, a DM, az Erste Bank, az MVM, az Auchan vagy a Met Csoport, a Coca-Cola és a PwC. De miért csak ők? Mások miért nem? Hogyan volna eredményesen összekapcsolható a civilek kínálata és a cégek kereslete? 

Azt is megkérdeztem, hogy a pandémia után mi jellemzi a cégeket (vagyis, ha cégekbe a munkaerő  vissszatért a homeoffice-ból dolgozni, mi változott? Nyitottabbak-e, mást keresnek-e a amit meg akarnak-e venni a civilektől  - ahhoz képest, mint korábban?)

Szóba került, hogy mennyi szívességi és kapcsolati tőke és milyen előkészítési munka tudja ma tető alá hozni ezt a fórumot, és hogy kell-e, hogy a Good Impact nagyobb méretű, volumenű esemény legyen a jövőben, avagy ez csupán annak a jéghegynek a csúcsa, amit mind több vállalati HR és-vagy kommunikációs vezetőnek látnia és a saját hasznára fordítva meg kellene másznia? 

Mindezekre a válaszokat a fenti videó tartalmazza, amit már csak azért is érdemes lekattintani, mert így ezt akár csak a saját éves csr-keretbe is bele lehet írni.