Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A saruk állapotát szeptembertől folyamatos helyszíni szemlékkel és újonnan kiépített monitoring rendszerrel is ellenőrzik, mióta korábban már eltörött egy. E hét szerdán egy másik saru is eltört, bár a károsodás mértéke nem indokolta a híd azonnali lezárását, de sürgős és sokaknak nehézségeket okozó intézkedések kellenek - közölte az államtitkár.
Schanda Tamás szerint a konzorciumvezető Strabag és a hídszerkezeti munkákkal megbízott alvállalkozója, az A-Híd nyilvánvaló módon felelőtlenül járt el, hibázott a sarutípus kiválasztásánál.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. hétfőtől előreláthatóan vasárnapig forgalomterelést vezet be, a bal pálya hidat az M1 felé ismételten le kell zárni. Ez az ára annak, hogy az autósok biztonságban legyenek - véli az államtitkár.
A terelés 2+2 forgalmi sávos ideiglenes kiépítést jelent a jobb pálya hídon a halászteleki csomópont felhajtás lezárásával.
Early Bird kampánnyal indul a 2021-es szezon jegyértékesítése.
Játékunk alapjául a TotálKártörténet-lekérdező szolgáltatásunk adatait biztosító partnerünket kértük meg, hogy számolja ki nekünk, hogy mekkora összegű a hivatalos javítási...
antitroll, 2020.11.02 15:18
Szerinted legkevésbé, a bíróság szerint meg nem.
Következő a folyamat:
A kivitelezőnél is mérnökök vannak, ugyanolyanok, mint a tervezőnél. A kivitelező a gyakorlatban hamarabb szembesül a tervezési hibával, ami lehet akár egy szám elírása is a terveken. Ha ilyet észlel a beszerzés, vagy a kivitelezés bármely szakaszában, akkor azt haladéktalanul köteles a beruházóval (képviselőjével), a tervezővel közölni és ha indokolt a hiba, vagy hiányosság nagyságrendje alapján, még a kivitelezést is leállíthatja.
Ez hibajelzés egyébként nem ördögtől való dolog, elég gyakori, de még gyakoribb, amikor egy tervdokumentációban egy megoldandó szerkezeti csomópont nem egyértelmű, tervezői művezetést pl. erre találták ki.
A felmerülő problémák tisztázására a nagyobb beruházásoknál (mint a cikkben szereplő híd) a gyakorlatban heti rendszerességgel tartanak kooperációs megbeszéléseket az érintettek jegyzőkönyv vezetéssel.
A dokumentációk kivétel nélkül feltöltésre kerülnek a központi építési e-napló rendszerbe, ahonnan törölni nem lehet.