Fennakadások vannak a a kártyás és elektronikus szolgáltatások elérésében - írta honlapján a CIB Bank.

Eszerint technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók a bank elektronikus szolgáltatásainál, a CIB eCommerce (kereskedők számára nyújtott internetes kártyaelfogadás) és az internetes vásárlást megerősítő kód (3D Secure) szolgáltatásban, a CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai esetében, valamint az azonnali fizetési rendszerben (afr) megvalósuló átutalások küldésével kapcsolatban.

A probléma elhárítása folyamatban van - közölte a pénzintézet.

Frissítés: Javult a helyzet

Technikai okból jelenleg fennakadások tapasztalhatók elektronikus szolgáltatásaink esetében, az internetes vásárlást megerősítő kód (3D Secure) szolgáltatásunkban. A probléma elhárítása folyamatban van - közölte tíz óra után a bank.

Egyúttal arra is felhívják a figyelmet, hogy a CIB informatikai rendszerének fejlesztése miatt ma éjjel, kedd 22 óra és szerda 3 óra között

  • a CIB Bank mobilalkalmazás, a CIB Bank Online, a CIB Internet Bank, az eBroker, a CIB Business Online szolgáltatás nem lesznek elérhetők,
  • a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, továbbá
  • - abban az esetben, ha a rendszereinkben nincs telefonszám rögzítve az internetes vásárlás során megadandó megerősítő kód kiküldéséhez, a kódot tartalmazó üzenet a ebbe időszakban nem fog megérkezni.