Így ad milliárdokat a magyar vevőknek a Tesco

Évente több milliárd forintot ad vissza a Tesco utalványok formájában a 2,2 millió hazai Clubcard-tulajdonosnak. A pontgyűjtésben immár egy okostelefonos alkalmazás is segít.
-x-, 2015. október 30. péntek, 14:32
Fotó: Napi.hu

A Tesco Clubcard hűségkártyával és okostelefonnal rendelkező vásárlói az ingyenes Clubcard alkalmazással minden eddiginél kényelmesebben vehetik igénybe az áruházlánc kedvezményes ajánlatait - közölte a társaság. Október 1-jétől ugyanis pénztárcájuk helyett egy helyen, a telefonjukon gyűjthetik kedvezményre jogosító és pontgyűjtő kártyájukat, kuponjaikat és utalványaikat. Az iOS, Android és Windows platformokon is elérhető applikáció hosszú távú célja, hogy külföldi áruházakban is lehetővé tegye a kuponok beváltását. A Tesco Clubcard applikációz amelyet Magyarország mellett Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban is elindította a Tesco.

Az applikáció a meglévő, papír alapú kuponok gyűjtésére is alkalmas: ezeket az alkalmazás segítségével lehet beszkennelni a Clubcard rendszerébe, így ezután bárhol, bármikor felhasználhatják azokat okostelefonjuk segítségével. A fejlesztéssel a vásárlók ráadásul könnyedén nyomon követhetik pontegyenlegüket és tranzakcióikat, sőt, extra ajánlatok között is böngészhetnek. A hivatalos Clubcard applikációba felvitt kedvezményeket pedig a pénztárosok és az önkiszolgáló kasszák a vásárló okostelefonjából is be tudják olvasni.

Milliárdokat kapnak vissza a vevők

Magyarországon már 2,2 millió Clubcard-tulajdonos van, közülük másfél millióan rendszeresen használja is a kártyát. Számukra évente több milliárd forintot ad vissza a Tesco utalványok formájában, amelyek a vevők a vásárlásaik során válthatják be. A legnépszerűbb beváltási időszaknak a karácsonyi, húsvéti és az iskolakezdési szezon számít.

A vásárlók között nagyon népszerűek az úgynevezett perszonalizált, azaz személyre szabott kuponajánlatok, amelyek további kedvezményeket biztosítanak. E személyre szabott ajánlatok eljuttatásában az egyik legfontosabb eszköz a Tesco számára a Clubcard hűségkártya. A vásárlói adatokat folyamatosan elemzik, és azon dolgoznak, hogy minél több, személyre szabott ajánlatot küldjenek a vásárlóiknak.

Mindenki a személyre szabott ajánlatokat szereti

A pontos személyre szabottság azért is fontos, mert a vásárlók egyrészt értékelik, ha valóban nekik szóló ajánlatokkal találkoznak, másfelől ha ez sikerül, a nem személyre szabott ajánlatokhoz képest sokszoros - akár tízszeres - kuponbeváltás érhető el.

Minden Clubcard-tulajdonos évente legalább három alkalommal kap ilyen személyre szabott ajánlatot a Tescótól, az utalványokra átváltott pontokkal együtt. Külön figyelnek arra, hogy optimalizálják az egy adott vásárlóra jutó ajánlatok számát, hogy a vevő egyrészről még ne tekintse zavarónak a megkeresések, kontaktusok számát, másrészt ténylegesen érezze, hogy érdemes Clubcard-tagnak lenni.

Mindezen túl időről-időre kiküldenek kisebb-nagyobb vásárlói csoportokra célzott ajánlatokat is, többféle csatornán keresztül. Emellett az akciós újságban, a nyugtán, az online Clubcard fiókban és extra levelekben is küldenek ajánlatokat azoknak a vásárlóinknak, akik ebbe beleegyeztek.

A cikk megjelenését a Tesco támogatta.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

mirko, 2015.10.30 17:40

@antimigrans: Primitív igényű magyar fogyasztók jó része, zsíros jó nehéz ételekre vevő, a zöldséget utálja.
A nyugati fogyasztó sokkal igényesebb, mint a magyar átlag, ezért az ottani kínálat minősége meghaladja a magyarét.
Mondjál te ütődött nemzetközileg elismert magyar készítményeket!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

antimigrans, 2015.10.30 16:12

..jobb minőségű-lehetőleg hazai áru legyen !! ..,a többi parasztvakítás !!!!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html