Kiderült, hány magyarnak kellett a UPC-mobil

Nagyot nőtt az UPC Magyarország árbevétele a második negyedévben, az ügyfeleik száma is emelkedett - derül ki a cég közléséből.
Napi.hu, 2016. augusztus 5. péntek, 13:31
Fotó: Napi.hu

A UPC Magyarország árbevétele 4,7 százalékkal emelkedett éves bázison a második negyedévben. A pontos számot ugyan nem közölték, de az anyacég Liberty Global jelentéséből kiderül, hogy kelet- közép-európai régióban 274 millió dolláros bevételt értek el, amely 6,8 százalékos emelkedés.

A mobil-előfizetők száma 41 300-ról három hónap alatt 47 400-ra nőtt, amely azt jelenti, hogy 6100 embert tudtak zömmel más szolgáltatóktól átcsábítani. Ennek részben az az oka, hogy a cég korlátlan adatforgalmú, hűségidő nélküli díjcsomagokat és hálózatfüggetlen készülékeket kínál.

A Napi.hu nemrég írt a magyar mobil-számhordozás gyorsulásáról. Akkor a cég azt közölte, hogy előfizetőik többsége számhordozással került át hozzájuk, így vélhetően ez a folyamat folytatódott a második negyedévben is.

A cég közleménye szerint ügyfeleik száma meghaladta 814 ezer főt, akik összesen 1,87 millió millió  tévés, internetes, mobil, és telefonos szerződést kötöttek (Ebbe nem tartozik bele a közel 300 ezer UPC Direct műholdas előfizető). A UPC 4,4 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre, valamint új termékek és szolgáltatások bevezetésére.

HOZZÁSZÓLÁSOK