Lidl-döntés turbófokozatban - el se jutott a polcokig az akciós termék (frissítve)

Bár eredetileg szerepelt a Lidl akciós kínálatában egy babahordózó, ám a boltlánc szerint a problémás volt a termék, így máris visszahívta azt.
Csernátony Csaba, 2019. augusztus 26. hétfő, 16:55
Fotó: Napi.hu

Aki a Lidl erre hétre kiadott akciós újságjában kinézte a babahordózót, egyelőre nem fog hozzájutni. A 6500 forintos terméket hétfőtől árulta volna a boltlánc, ám cég közölte:

A 2019.08.26-tól induló akcióban meghirdetett Babahordozó nem felelt meg a Lidl magas minőségi elvárásainak, így a termék ezen akciós periódusban nem kapható.

A Lidl a kellemetlenségért elnézést kér a vásárlóktól.

Ez a babahordozó szerepelt az eredeti akciós újságban
Buksza blog

 

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

antitroll, 2019.08.26 18:47

@sandor070125:
Honnan veszed, hogy gyakrabban hív vissza terméket mint bármelyik hasonló választékkal rendelkező cég? Ezt alátámasztanád? Szerintem ez blöff volt. :-)
Honnan veszed, hogy törvénytelen dolog visszahívni terméket? Tévedsz, nem csak hogy törvénytelen, de a fogyasztóvédelmi törvény kötelezi őket, hogy ha megbizonyosodnak a termék minőségi hibájáról, akkor azonnal lépjenek és kártalanítsák a vevőket.
A forgalmazónak nem kötelessége bevizsgálni a terméket, ha a gyártó rendelkezik a szükséges engedélyekkel, minőségbiztosítással. Ettől függetlenül ellenőrzik, de ez leginkább a saját márkás és rendszeresen forgalmazott termékeket. Az időszakos akciók termékfelelőssége kizárólag a gyártóé... DE!!!
A vásárló nem a gyártóval, hanem a forgalmazóval kerül szerződéses jogviszonyba a termék vásárlása során. Ezért a vásárló a gyártóval szembeni követelését a forgalmazóval szemben érvényesíti, annak feladata ennek áthárítása. Ez a szabály logikus és a vásárló érdekét szolgálja.
A 2. ponot nem értem, megfogalmaztad a kereskedelmi marketing lényegét. Ez nem átverés, ha mégis az lenne, akkor mindenki átver Téged! Téged mindenki bánt? :-) Még a sarki fűszeres és zöldséges is használja ezt a módszert. Legközelebb abba kötsz bele, hogy miért 499 Ft van ráírva egységárnak, miért nem 500? :-D
Ha a kereskedő nem tart elégséges és elvárható készletet az akciós termékből, nem gondoskodik annak gyors pótlásáról, azzal szabálytalanságot követ el. Ha ezt bejelented a fogyasztóvédelmi hatóságnál, vagy bejegyzed a vásárlók könyvébe, akkor elérheted, hogy megbüntessék. Éppen ma néztem a LIDL honlapját, van benne egy akciós termék, amit előre meghirdettek, de most az van odaírva, hogy "nem érkezett meg". Szóval van ilyen és bizony szabnak ki büntetést is. Tegyél bejelentést, ha ennyire felhúztad magad! :-)

Nem keltél, Te ma bal lábbal? Az ég kék, a nap süt, ha éppen nem esik! Minden happy! :-)
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html

sandor070125, 2019.08.26 18:15

A LIDL gyakran von vissza akciós terméket, és az a véleményem, hogy igen pökhendi, arcátlan módon teszik! (Mellesleg törvénytelen is, kemény bírságot kellene fizetniük, ha feljelentenék!)
Miért is?
1] Azért, mert előre kellene bevizsgálni egy terméket, mielőtt bekerül az akciós katalógusukba!
2] Aki bemegy a katalógusban meghirdetett termékek miatt, az mást is vesz, de jelen esetben, aki emiatt megy be, az csak mást vehet! (Tehát átverés, amin ők nyernek!)
3] Előfordult már, hogy mentünk az akció napján dél körül, akciós csirkecombot venni, otthoni KFC készítésre, kerti bulihoz, és nem volt a termék!
Tessék visszajönni! Volt a válasz, még nem volt időnk kitenni! (Az ő hibájuk miatt menjek vissza néhány óra múlva, még egyszer?! Miközben csak azért mentem?!)
?Superbrands? ide, vagy oda, (Veszik a címeket?) én ezt igen primitív kereskedelmi fogásnak tartom, és nem is megyek arra azóta!
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html