Újabb százmilliók mentek el az olimpia népszerűsítésére

A Budapest 2024 Nonprofit Zrt. közzétette, hogy a harmadik negyedévben 350 millió forintot költött - két cég által - a budapesti olimpiai pályázat és társadalmi párbeszéd egyes eseményeinek a népszerűsítésére.
Németh Géza, 2016. november 17. csütörtök, 17:18

A Közbeszerzési Értesítőben közzétett elszámolás része annak a 900 millió forintos keretnek, amelyet a Budapest 2024 Nonprofit Zrt. a társadalmi párbeszéd az olimpiáért 2016 kommunikációs kampány stratégiájának kialakítására, továbbá a benne foglalt rendezvények megvalósítására költ. Az említett 350 millió forintot két cég, a Media Insight Médiaügynökség Kft. és a Humán Telex Reklám Tanácsadó és Szolgáltató Kft. használta fel a második negyedévben.

A Budapest 2024-es pályázatának és a társadalmi párbeszéd egyes eseményeinek népszerűsítése a social media felületein július és augusztus hónapban 2,4 millióba került. A pályázat logójának népszerűsítése támogatói televíziós spotok formájában a XXXI. nyári olimpiai játékok idején - az olimpia televíziós közvetítései alkalmával - 61 millió forint volt.

Eseményeken törnek előre

A fesztiválokra is kitelepült a két cég, ezek közül a Sziget 59 milliót, a Strand fesztivál 25 milliót, a Volt 21,5 milliót, míg a Balaton Sound 29 milliót vitt el.

A sportesemények támogatására, illetve az oda való kitelepülésre augusztusban 10 milliót, szeptemberben pedig 35 millió forintot, míg meg nem jelölt időszakban 33 milliót használtak fel.

A Színes Város programmal való együttműködés 10,2 millióba került. Készült két látogatóközpont is, az uszályon lévő 35 millióba, míg a fix látogatóközpont beltéri elemeinek gyártása és installálása 31 millióba került.

Végül 7 millió ment el a Olimpiai edzőtábor - szakmai konferencia előkészítésére és teljes körű lebonyolítására.

HOZZÁSZÓLÁSOK