A tagállamok kormányait tömörítő tanács tárgyalási mandátuma megfelel az Európai Bizottság eredeti javaslatában szereplő számoknak, azaz 2025-re 15 százalékkal, 2030-ra pedig 30 százalékkal kellene mérsékelni az új nehézgépjárművek által kibocsátható szén-dioxid mennyiségét a 2019-re előirányzott értékhez képest.
A közös álláspont elérése megnyitja az utat az intézményközi egyeztetések előtt a másik uniós társjogalkotó szervnek számító, ennél valamivel ambiciózusabb, 20 és 35 százalékos csökkentést zászlójára tűző Európai Parlamenttel.
Legolvasottabb
Németország borítja az uniós olajembargót, külön tiltást vezetnek be
Orosz földgáz: Brüsszel enged, de Magyarország megütheti a bokáját

Országos naperőmű-boomot jelentett be az MVM Csoport

EU-jóslat: az év második felében kapják a nyakukba a magyarok a feketelevest

Terhet kaphat a nyakába a MOL, megadóztatnák az orosz olajat a szomszédban
Menekítik az ukrán katonákat az Azovsztalból, nem tud jobb megoldást a védelmi minisztérium

Látványos változás jön a boltokban május 28-tól

Megjött az orosz válaszlépés a finn NATO-csatlakozásra
