Az Amerikai Egyesült Államok legnagyobb távolsági buszos szolgáltatását vette meg a FlixMobility, a FlixBus és FlixTrain márkák globális mobilitási üzemeltetője. A Greyhound Lines felvásárlásával a FlixMobility a megfizethető és környezetbarát utazási lehetőséget akarja biztosítani. 

A globális FlixBus hálózat több mint 2500 úti célt érint, az USA-n kívül még 36 országban, 400 ezer napi összeköttetést biztosít. A Greyhound jelenleg megközelítőleg 2400 úti célt köt össze Észak-Amerikában, közel 16 millió utast szállít évente - derül ki a cég közleményéből.

"Az észak-amerikai ügyfelek egyre inkább keresik a megfizethető, kényelmes, okos és fenntartható mobilitási megoldásokat. Egy vonzó ajánlat jelentősen több utazót csábít a személyautókból a távolsági buszos közösségi mobilitás felé" - mondta el André Schwämmlein, a vállalat alapítója és ügyvezető igazgatója.

A Greyhound korábban a FirstGroup tulajdonában volt, amely most azért adta el a vállalatot, hogy az Egyesült Királyságban vezető tömegközlekedési vállalattá fejlődjenek. A FlixBus USA 2018-ban indult, eleinte délnyugati desztinációkat kínált, mint például Los Angeles, Las Vegas vagy Phoenix. Azóta a vállalat kiterjesztette tevékenységét, így megkönnyítette az utazást további délnyugati, déli, északkeleti és a csendes-óceáni partvidék északnyugati régiójában lévő városok között.